In conformitate cu Regulamentul UE 2016/679, pentru a utiliza acest site in continuare, te rugam sa iti dai acordul privind folosirea cookie-urilor si prelucrarea datelor personale colectate prin formular si email.

De Acord Ce inseamna cookie si cum le folosim
Cum prelucram datele personale colectate prin formular si email

Intrebari Frecvente

1. Cum imi creez un cont?
Pentru a crea un cont nou in site ai nevoie doar de o adresa de email valida la care sa ai acces. Completeaza datele in sectiunea creare cont, urmand indicatiile detaliate din pagina.

2. Cum imi pastrez securitatea datelor?
Pentru a pastra integritatea contului tau, iti recomandam sa alegi o parola unica si sa o pastrezi secreta. De asemenea, asigura-te ca nu iti salvezi automat datele si ca te deconectezi de fiecare data cand folosesti un dispozitiv care nu iai apartine. Am luat toate masurile de securitate pentru ca datele tale personale sa fie in siguranta. Daca ai suspiciunea ca o alta persoana iti cunoaste datele de acces schimba parola contului tau imediat.

3. Cum pot sa plasez o comanda pe site?
Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
a) sa se autentifice (optional - pentru a avea beneficii speciale, dedicate clientilor care au un cont pe Aromaworld.ro)
b) sa caute in campul de cautare produsul dorit si sa il Adauge in Cos; produsele adaugate vor fi afisate in mini cosul de cumparaturi din partea superioara a site-ului
c) sa selecteze modalitatea de plata: Ordin de plata, Online cu Cardul sau Ramburs la livrare.

4. Cum aflu unde este comanda mea online?
Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia. De asemenea, in momentul expedierii comenzi, vei primi un numar AWB unic.

5. Cum pot sa returnez produsele?
Clientul poate sa returneze produsul, pentru orice nemultumire. Singura exceptie o fac produsele comandate gresit si desigilate. Acestea nu mai beneficia de garantie. Pentru a returna un produs, clientul are obligatia sa trimita un email pe info@aromaworld.ro in care sa treaca numarul comenzii sau al facturii, numele de pe care a fost facuta comanda, produsele ce urmeaza sa fie returnate, si problema reclamata.

6. Comanda mea a fost anulata.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

7. Cum pot sa imi recuperez parola?
Pentru recuperarea parolei, va rugam sa accesati linkul “Am uitat parola” care se afla sub butonul “Autentificare”. Ulterior veti fi invitat sa introduceti in casuta de text adresa dumneavoastra de e-mail, iar in scurt timp veti primi un e-mail cu noua parola.

8. Cum pot sa ridic singur comanda?
Pentru ridicarea personala a unei comenzi, va invitam la punctul nostru de lucru din Strada Sobarilor 38A, dar numai dupa ce comanda dvs a fost plasata online si confirmata de operatorii nostri.

9. De ce nu gasesc un produs pe site?
Daca nu gasesti un produs pe site-ul nostru, te rugam sa ne scrii la info@aromaworld.ro si incercam sa gasim produsul in cel mai scurt timp la unul din partenerii nostri

10. Cum folosesc punctele mele acumulate?
Inainte de finalizarea unei comenzi, ai optiunea de a folosi punctele tale, partial sau integral, pentru a economisi bani.

11. Cum pot lasa o recenzie?
Pentru ca parerea ta conteaza, te rugam sa intri in sectiunea recenzii clienti din partea dreapta a site-ului si sa ne lasi sugestia, reclamatia sau parerea ta.